wwklogos

LeC2016 700X250 Keynotes
Is klantgerichte logistiek dé succesfactor?

Online shoppers worden steeds veeleisender; same day delivery en zelfs two hour delivery wordt steeds normaler gevonden. Hoe ver gaat u als webwinkelier om consumenten tegemoet te komen in hun bezorgwensen?

Op 14 juni vindt Logistiek & E-commerce plaats in Van der Valk Hotel Almere. Tijdens deze editie staat klantgerichte logistiek centraal. Is dit dé succesfactor voor uw onderneming? Diverse experts uit de branche bespreken onder leiding van dagvoorzitter en radiopresentator Tom van 't Hek hoe belangrijk het is om tegemoet te komen aan alle wensen van de klant en welke consequenties dit heeft voor de gehele logistieke organisatie.

Microplanning en margekillers
Zo vertelt Frederik Nieuwenhuys over hoe zijn app only bedrijf Picnic de food markt op zijn kop zet. De mobiele supermarkt maakt gebruik van microplanning in combinatie met realtime analytics om klanten zo precies mogelijk te kunnen informeren wanneer hun order met één van de elektrische busjes wordt geleverd. Logistiekexpert Walther Ploos van Amstel legt uit waarom innovatie in de laatste meters van de logistieke keten hard nodig is. Hij vertelt tijdens zijn presentatie hoe u als e-commerce ondernemer margekillers in webwinkellogistiek voorkomt. Te beginnen bij de keuze voor de juiste logistieke partner.

Op de site vindt u het gehele programma en kunt u uw kaarten bestellen.

URL Website: http://www.logistiekenecommerce.nl/aanmelden?utm_source=webshopprof&utm_medium=artikel-website&utm_campaign=log16